27 Kasım 2014 Perşembe

TOHUM OTİZM VAKFI EĞİTİM PORTALI

Taylana henüz otizm tanısı konulmadan önce sadece şüphe sinin varlığı döneminde otizm ve ilgili konulara ilişkin bir sürü araştırma başladı kafamda, sosyal medya bu konudaki en önemli gereçti elimde bu aramalar sırasında faydalı pek çok site,portal,forum,lara giriş yapıp videolar izleyip ve makaleler okudum  dikkate değer çalışma ve araştırma bilgilerine ulaştım bunlardan en fazla faydalandığım linklerden bir tanesi 
Tohum Otizm Vakfı Eğitim Portalı  üyelik koşulu ile ücretsiz bir sürü eğitim modülünden faydalandırıyor bu benim açımdan çok önemli eminim Otizm ile uğraşan ve kısıtlı imkanlara sahip olan pek çok aile içinde aynı şeyi ifade edecektir.
Otizm dolayısı ile bizim çocuklarımızın hayatlarına dokunma sınırlarımız bildiklerimizle kısıtlı hala bir bilinmezlik olan bu illet çok fazla emek istiyor dolayısı ile çok fazla araştırma.
Eğer biz otistik çocukları olan aileler bir birimizin hayatlarına küçük dokunuşlarla ve bilgilendirmelerle katılabilirsek en azından bu zorlu süreç için hep bir umudumuz ve gücümüz olacaktır birbirimizi en iyi biz anlarız.Çünkü hayallerimiz aynı aynı umutları taşıyor çocuklarımız için aynı dileklerde bulunuyoruz.

Bu sebeple herkes araştırma sonuçlarından hayatına katıp verim elde ettiği uygulamaları ve kaynaklarını bir biriyle paylaşmalı diye düşünüyorum,kederler  paylaşılınca küçülen şeyler bir birimizin el feneri olabiliriz.
Durum benim içinde oğlum içinde daha zor ama bu kadar zorluğa rağmen güzel şeyler oluyorsa artık eminim her kes için umut var sadece ciddi emek istiyor, görmeyen,ortopedik engeli olan,otizm ve epilepsi  gibi bir sürü illetle uğraşan oğlum olumlu gelişmeler kaydedebiliyorsa herkes için umut var.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder