2 Kasım 2014 Pazar

REFLEKSOLOJİ


Serebral palsi ve bir sürü başka rahatsızlıklar için önerilen Refleksoloji ayak ve elin belli noktalarına uygulanan ritmik masaj benzeri bir teknikle rahatsız bölgelerin uyarılması ve işlevsel hale getirilmesi sorunlu bölgenin tedavisi amaçlı bir yöntem .

İlgimi çekti ben Taylanı bu uygulamaya götürmedim çünkü devlet destekli değil ve her seans için ücret ödemek zorunda kalınıyor bu olamadığı için evde kendim öğrendiğim kadarını uygulamaya çalışıyorum .

Kişisel gözlemim faydalı oluyor özellikle serebral palsi de ne kadar çok sorunlu bölge üzerinde işlem yapılırsa o kadar geri dönüşüm alınabilen ve sürekli fizik tedavi isteyen bir nörolojik rahatsızlık diğer adı beyin felci o yüzden evde bunu çocuğu incitmeden lavanta yağı,zeytin yağı,kantaron yağı gibi bazı yağlarla ellerini ayaklarını ovmak koşuluyla yapıyorum.
Bakalım ilerleyen süreçte ne kadar yol kat edeceğiz ,ilerliyoruz ama yavaş birden fazla probleminin olması bu sürecin yavaş işlemesinin ilk nedeni aslında bu sebeple her şeyi denemek istiyorum ve yapabileceklerimi seçip uyguluyorum.

Yaşam mucizelerle dolu ne kaybederiz ki 
resimde gösterilen noktalar uygun şekilde uyarılırsa faydalı olduğu söylenen noktalar youtube de videoları var ben böyle uygulama yapmaya başladım umarım işinize yarar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder