29 Eylül 2013 Pazar

TUNCEL DEDE



Tuncel Kurtiz'i 10 binler uğurladı diye yazmışlar,içimden bir şeyler koptu her insan biraz ölüdür diyordu o boğuk gür sesiyle.

Gömdüm hepsini geliyorum.
İnsan yaşarken özgürdür.
Yaklaştım iyice geliyorum.
Her insan biraz ölüdür.
Bizde biraz ölüyüz.
Ölüler ki bir gün gömülür.
İçimizde ki ölüler dışımızda ki ölüler
İnsan yaşarken özgürdür.
İnsan 
Yaşıyorken 
Özgürdür.


Özgürlüğün den edip ,gömdün mü kendini 
Her insanın derin acıları vardır.
Gömdün mü içinde ki ve dışındaki seni.

seni yüz yüze tanımak hiç mümkün olmadı ama,insanlar sevebilir nedensiz öylece sadece sever sanki çok uzun zamanlardan beri tanıyormuş gibi .İşte bu nedenle o gür ve tok sesi, sevdim ve şimdiden özledim,hoşçakal demeye dilim varmıyor hani her insan biraz ölüdür ya ondan Tuncel dede .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder