19 Eylül 2013 Perşembe

SEN

Sen mutsuzsun ya yavrum
Sen bi habersin ya her şeyden
Sen den,ben den her şeyden 
İşte bu yüzden mutsuzum
İşte bu yüzden bi haberim 
Benden ,ser den ,her şeyden
İşte bu yüzden küskünüm kadere 

Sen kıpır kıpırsın ya,sıcacıksın ya
Nazenin bir çiçek gibi 
Hoyrat davranmaya gelmiyor
Sarsılıveriyorsun ya hani
İşte bu yüzden sarp dağlar gibi 
Dumanlı başım,
İşte bu yüzden kış kıyamet içim

Yanımdayken bile sana hasretim
Hiç bitmeyen hikayem
Anlata anlata bitiremediğim 
Ama bakarken bittiğim yavrum
Sol yanımın ince sızısı
Kıymetlim

Sana söyleyeceklerim var anlasan da,anlamasan da 
Bana üzülme geçer diyorlar.
Ben üzülmüyorum ki
Mükafatı büyük cennetini yapıyorsun diyorlar.
Bilmiyorlar ki bu virane gönülde cennetle,cehennem yan yana
Cennete seni ,Cehenneme kendimi koymuşum
Yansam kavrulsam nafile olmadıkça senin derdine çare.

Bir canım var istersen oda sana amade
İki gözünden öpüyorum hasretle  

                                                                 RABİA TATLICAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder