25 Aralık 2014 Perşembe

ÇİKOLATA TADINDA YAŞAMLAR İÇİN

Yaşam her zaman çok adil davranmayabiliyor insana naif yönleri kadar zor yanları da var ama yaşam her şeye rağmen güzel.Sahip olduğumuz her şey kendi tercihlerimizle var yaşamlarımızda bu sebeple tadını çıkarta çıkarta yaşamak lazım,her şey istediğimiz gibi olacak diye bir kavram yok zaten öyle bir dünyada yok hayat bu rastgele gah mutlu gah mutsuz, öylede olsa böylede olsa geçiyor işte küçük şeylerden mutlu olabiliyorsak ne mutlu bize dünyanın tüm zenginlikleri elimizin altında demektir.Dileğim o ki yaşam kim neyi hayal ediyorsa onu nasip etsin ömrüne bu yazıyı okuyorken düşünün ve yaşamdan ne bekliyorsunuz kendinize sorun bundan sonraki adım dilemek olsun umarım güzellikler gelir yaşantınıza. Kendinize zenginliklerinize şöyle alıcı bir gözle bakın ve mutlu olun mutlu kalın.
Bu gün sermek geldi içimden çok yoruldum bu gün ama gariptir farklı bir huzur var içimde uzun uzun oğlumun yüzünü seyrettim az önce huzurlu ve mutlu bir ifade vardı suratında mışıl mışıl uyuyor kuzum öyle masum öyle güzel uyuyor ki çocuklar uyurken başka bir güzelleşiyor sanki bana verdiği mutluluğun yaşantımda sahip olduğum zenginliklerden biri olduğunu hissettim ve o uyuyorken minik ellerinden öpüp teşekkür ettim.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder