3 Ocak 2014 Cuma

03-01-2014 HER ENGELLİYE KOLAYLIK GETİRSİN

Görünen o ki Dünya Engelliler günü her 3 Ocakta anılıyor bizim için bu tarih biraz rötarlı 2009 yılının 2 şubatına kadar Engelli kişi nasıl bir yaşam sürer,neden engellidir,hangi koşullar onu engelli yapmıştır hiç bir fikrimiz,bilgimiz,paylaşımımız,merakımız yoktu.
Çünkü Engel kelimesi bile ürpertiyordu,korkutuyordu,yılgınlık ve kederi anımsatıyordu,bu sebeple bakmaya dahi korktuğum bir resimdi o görüp geçtiğim yüzler,yaşamlar.
Şimdi ise yaşadığımız gerçeğin ta kendisi ,bu süreci yaşarken anladım Engelli yaşamın sadece adının Engel olduğunu engelin düşüncelerde olduğunu  oysa her sağlıklı birey güçlü bir Engelli adayı ve yaşamımız boyunca tüm sürprizlere hazırlıklı olunması gerektiğini sevgili oğlumuz hayatımıza girince anladık.
Otomatik bir tepki,keder,kabullenememe,bakarken üzüntüyle seyrettiğin bir resim ama sonra birde bakıyorsun o resme ve eksik yanlarına alışmışsın ,zor gelmemeye başlıyor,kanıksıyor insan.
Sonra büyütmeye çalışıyor insan resmin içine girmeye çalışıyorsun tamda eksik yanlarına destek olmak için bunu ne kadar çabuk yaparsan o kadar çok büyüyor sevgiyle ilgili olan her ne varsa ,serpiliyor,çoğalıyor,kederin resmi gibi görünen o resim illüstrasyon resimlerdeki gibi dikkatle bakınca içinde muhteşem bir meyve saklıyor görüyorsun.

Benim hayatımın resmi muhteşem güzellikte çünkü her gün farklı bir yönünü keşfediyorum,aldığı her nefes için tanrıya şükrediyorum,ve tadını çıkartmaya çalışıyorum.Biz sağlıklı,mağrur,vakur kişilere haddini bildirmek için seçilen siz Engelli kardeşlerim gününüz kolay olsun,kutlu olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder